سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مؤمن، بر آن که با او دشمنی می ورزد، ستم نمی کند و در راه آن که دوستش دارد، دست به گناه نمی زند . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط کرمانشاهی در 88/4/4:: 11:45 عصر
جن دارای حرکات بسیار سریع می‌باشد و به همین دلیل قبلاً می‌توانست در آسمان نفوذ و استراق سمع کند ولی با ظهور حضرت مسیح(علیه‌السلام) جلوی ورود و نفوذ آنها به آسمانها به صورت نسبی گرفته شد و با ظهور پیامبر گرانقدر اسلام حضرت خاتم الانبیاء(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) کاملاً از ورود آنها به آسمانها جلوگیری گردید، پس جن نمی‌تواند از آینده و اسرار غیب خبر دهد و آنهایی که مدعی این گونه امور هستند، آگاهانه یا ناآگاهانه دروغ می‌گویند. خلقت انسان بعد از خلقت جن روی زمین بوده است و جن‌ها هفت هزار سال پیش از انسان در کره زمین زندگی می‌کردند. همانطور که انسان ها از نسل آدم و حوا بوده، جن ها از نسل مارج و مارجه می‌باشند. طول عمر جن از انسان بسیار زیادتر است ولی جن نیز دارای مرگ، تولد و عمر محدود و مشخص می‌باشد، همچنین دارای حشر، نشر، معاد، حساب و کتاب اخروی است. از لحاظ مرفولوژی و ظاهری، قیافه واقعی جن با انسان تفاوت دارد(این موجودات می‌توانند با قیافه و ظاهر کاذب نمایان شوند). جن یک امتیاز از لحاظ ظاهری نسبت به انسان دارد و آن اینکه می‌تواند به هر شکلی که می‌خواهد اعم از انسان و حیوان دربیاید، ولی به شکل پیامبران، ائمه معصومین و شیعیان واقعی ظاهر نمی‌شود. طول قد جن بسته به سن او، بین سی تا هشتاد سانتیمتر است. جن دارای دو جنس مذکر و مؤنث است و تولید مثل می‌کند. نطفه جن بر خلاف انسان از جنس و ماهیت شبیه هوا می‌باشد. برخی معتقدند که انسان و جن می‌توانند با همدیگر ازدواج نموده، حتی تولید مثل نمایند. دستگاه گوارش جن با انسان تفاوت دارد، جن از پس مانده غذای انسان بصورت بو کشیدن و یا مزه مزه کردن استفاده می‌کنند. بطور معمول جن انسان را می‌بیند ولی برای انسان قابل رؤیت نمی‌باشد.
جن مانند انسان دارای علم، ادراک، قدرت تشخیص، مسئولیت و تکلیف است. پیغمبر گرامی اسلام بر جن‌ها نیز مبعوث شدند و در بین جن‌ها نیز دین و مذهب و فرقه وجود دارد. جان به دو گروه مسلمان و غیرمسلمان تقسیم شده و مسلمانان آنها نیز در دو گروه اهل تشیع و اهل تسنن قرار می‌گیرند. رهبر جن‌های شیعه«سعفر ابن زعفر»می‌باشد و لوحی مزیّن به جملة مبارک«یا ابا عبد الله الحسین»برگردن دارد. پدر زعفر در صدر اسلام توسط حضرت علی(علیه‌السلام) کشته شد و خود نیز به دست آن حضرت مسلمان گردید. زعفر و لشکریانش در واقعه کربلا به یاری حضرت امام حسین(علیه‌السلام) شتافتند ولی آن امام بزرگوار اجازه نفرمودند. در منابع مختلف از جمله قرآن کریم، تفاسیر، احادیث و کتب علمی از جن یاد شده است. دانشمندان غربی از جن به عنوان ارواح صدادار یاد می‌کنند. پیامبر گرامی اسلام که درود خدا بر او باد می‌فرمایند:«خداوند جن را در پنج صنف آفرید: باد، مار، عقرب، حشرات و انسان.»برخی از انسانها جن را می‌پرستند، علّامه طباطبائی(رضوان‌الله‌تعالی‌الیه) می‌فرمایند:«مشرکان سه دسته می‌شوند، اول آنهاییکه جن می‌پرستند، دوم آنهاییکه ملائکه می‌پرستند و سوم آنهاییکه مقدّسینی از بشر را پرستش می‌کنند.» ابلیس از طوایف جن است و در قرآن صراحتاً به این مطلب اشاره شده است. ابلیس شش هزار سال عبادت کرد و همین امر باعث شد از زمین به آسمان برود و در رده ملائک قرار بگیرد و به درجه‌ای رسید که مرتبة استادی برخی از ملائک را داشت. برخی از جن‌ها علاقمند به داشتن ارتباط با انسان می‌باشند، بعضی انسانها نیز به ایجاد رابطه با جن‌تمایل دارند، ایجاد این ارتباط امکان پذیر است ولی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و نهی شده است، برخی از علما نیز آن را مجاز نمی‌دانند.
ارتبـاط با جن و تسخیر جن نه تنها هیچ سودی برای انسان ندارد بلکه مضر نیز می‌باشد، اگر انسانی با جن ارتباط گرفت، دیگر نمی‌تواند آنرا قطع کند و یا حداقل قطع این ارتباط دارای عواقب خطرناکی است. قابل ذکر است که جن در مقابل ارتباط با انسان و بعضاً خدماتی که ارائه می‌کند، چیزهایی از انسان می‌گیرد که جبران آن بسیار سخت بوده، یا غیرقابل جبران است. در صورتیکه جن از طرف انسان احساس خطر کند و یا آسیب ببیند، اقدام به تلافی خواهد کرد و به شخص مورد نظر یا بستگان نزدیک، از جمله همسر و فرزندان او آسیب می‌زند و یا آزار و اذیّت می‌رساند، پس بهتر است در مورد جن به همین مقدار اطلاعات رسیده از منابع دینی و بزرگان اکتفا نموده، جن را بهانه‌ای برای تفکّر و تدبّر در عظمت خالق آن قرار دهیم. براستی که اگر انسان تمام عمر خویش را نیز صرف اندیشیدن در بزرگی و عظمت حق تعالی نماید، بسیار اندک خواهد بود.
 

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط کرمانشاهی در 88/4/4:: 6:16 عصر
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:
کاندیداهای معترض نصایح رهبر را گوش کنند


تمام کسانی که سخنان رهبر انقلاب را شنیده‌اند اگر بخواهند روند دیگری را برخلاف خواست رهبر در پیش بگیرند بر نیروهای مسلح و انتظامی واجب است تا برخورد جدی با اخلالگران را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس ‌گفت: کاندیداهای معترض به نتیجه انتخابات باید نصایح مقام معظم رهبری را گوش داده و از مجاری قانونی به پیگیری موارد شکایتی خود بپردازند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین اسلامی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب این ماجراها بود و بر همه کاندیداها است تا با تمکین به نصایح ایشان از ادامه آشوب‌ و درگیری‌ در جامعه جلوگیری کنند.
وی با اظهار تاسف از شرایط پیش‌آمده بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری در کشور اظهار داشت: این شرایط رهبر را مجبور کرد تا بعد از گذشت 30 سال از عمر انقلاب آبروی خود را برای دیگران هزینه کند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه خاطرنشان کرد: تمام کسانی که سخنان رهبر انقلاب را شنیده‌اند اگر بخواهند روند دیگری را برخلاف خواست رهبر در پیش بگیرند بر نیروهای مسلح و انتظامی واجب است تا برخورد جدی با اخلالگران را در دستور کار خود قرار دهند.
اسلامی افزود: بنده به عنوان احدی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هرگز عاملان اغتشاش‌های اخیر را به خاطر فراهم کردن بستر اظهارنظر بیگانگان در مسائل داخلی کشور و خدشه‌ وارد کردن بر آرای 40 میلیون نفر از ملت ایران با تحریم‌ سیاسی‌شان نمی‌بخشم.
وی در ادامه با محکوم کردن بیانیه مجلس سنای آمریکا در باب حمایت از اغتشاشگران اظهار داشت: آمریکایی‌ها حرف جدیدی نمی‌زنند آنها 30 سال است که با طرح ‌چینی موضوعاتی می‌خواهند در دنیا ابراز وجود کنند نه حرف آنها و نه مصوبات و بیانیه‌هایشان برای ملت ایران ارزشی ندارد و به درد خودشان می‌خورد.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس سنای آمریکا به جای دخالت در امور داخلی ایران، نقض حقوق بشر خود در فلسطین، افغانستان را به جوامع بین‌المللی پاسخ دهد و بگوید چرا بیش از 100 هزار نیروی آمریکایی باید امنیت عراق و افغانستان را تهدید کنند.
اسلامی با تاکید بر ضرورت هوشیاری و انسجام ملت ایران افزود: هرگاه مردم ایران احساس کردند که آمریکایی‌ها وارد مباحث داخلی کشور شده اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشته و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان کوبیده‌اند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دخالت‌های دولت انگلیس در آشوب‌های اخیر و دامن‌ زدن به این آشوب‌ها اظهار داشت: بالاخره سگ زرد برادر شغال است و این قاعده حاکم بین آمریکا و انگلیس است.
نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: تاریخ 150 سال اخیر ایران گویای این است که آمریکا و انگلیس هیچگاه در مسیر منافع ایران نبوده‌اند و همواره سعی داشته‌اند تا با به استعمار کشیدن این کشور اهداف خود را محقق سازند.
اسلامی با بیان اینکه ملت ایران دل خوشی از آمریکا و انگلیس ندارد افزود: این دو کشور هم کاسه‌اند و آتش‌افروزی‌ آنها در این روزها دور از انتظار نیست.
نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: دروغگویی دولت انگلیس بر مردم این کشور آشکار است و بهتر است این دولت به جای دخالت در مسائل داخلی دیگر کشورها فساد مالی سنگین خود را برای مردمش تشریح کند.



ارسال شده توسط کرمانشاهی در 88/4/4:: 6:9 عصر
عکس: بیچاره آقای قالیباف
سه شنبه ? تیر ???? ساعت ??:??
 
  کد مطلب : 55512  
عکس: بیچاره آقای قالیباف

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط کرمانشاهی در 88/4/4:: 6:8 عصر
بی طرفی به سبک قالیباف و لاریجانی
     

شب گذشته دکتر محمد باقر قالیباف مهمان برنامه گفتگوی ویژه خبری در شبکه دو سیما بود و در مورد مسائل و بحران های اخیر کشور سخن گفت. چندی پیش نیز دکتر علی لاریجانی با همین موضوع مهمان گفتگوی ویژه خبری سیما بود.

به گزارش جهان، هرچند که اختلاف نظر و سلیقه قالیباف و لاریجانی با رئیس دولت چندی است به صورت کاملا علنی در محافل سیاسی مورد توجه قرار گرفته اما شاید یکی از مواردی که می توان سیاستمداران و خط مشی آنها را به درستی شناخت، موضع گیری ها و عملکردشان در مواقع حساس و بحرانی باشد.

شامگاه سه شنبه قالیباف در موضع ای بی طرفانه، تحلیل خود راجع به وقایع مربوط به انتخابات و مولفه های ایجاد بحران در کشور را بیان کرد.

وی با تاکید مجدد بر سیاست مبتنی بر اخلاق که از شعارهای وی در انتخابات دوره نهم بود یکی از عوامل اغتشاشات اخیر تهران را عدم رعایت اخلاق در سیاست توسط کاندیداها و ستادهای آنها اعلام کرد.

قالیباف همچنین قانون مداری و رعایت آن توسط نامزدهای انتخابات را فصل الخطاب مردم و کاندیداها دانست و افزود: اینکه ما بخشهایی از قانون را که به نفعمان است بپذیریم و بخشهایی که به نفعمان نیست را قبول نکنیم بر خلاف مصالح کشور و حتی شعار برخی کاندیداها مبنی بر لزوم رعایت قانون در کشور است.

شهردار تهران با تشبیه مناظرات کاندیداها به عرصه منازعه و مخاصمه یکی از دلایل ایجاد نا آرامی در کشور را ادبیات نامزدها در حین فعالیتهای تبلیغاتی بیان کرد و افزود: متاسفانه پس از انتخابات نیز این بداخلاقی ها توسط نامزدهای پیروز و مغلوب ادامه پیدا کرد.

وی همچنین مردم و کاندیداها را مجددا به رعایت قانون توجه داد و افزود بر اساس تحلیل های شخصی نمی توان شائبه تقلب  در انتخابات را دامن زد و مدعیان باید حتما سند و مدرک محکمه پسند ارائه کنند و از کلی گویی ها بپرهیزند.

قالیباف بخش اصلی معترضان به ویژه در روز 25 خرداد را مردمی دانست که بنا به علل مختلف نسبت به سلامت انتخابات تردید داشتند و افزود ما باید به جای مقابله با معترضین که نسبت به رای خود دچار شبهه شدند ضمن ایجاد و مهیا کردن فضای اعتراض قانونی از آنها ابهام زدایی کنیم و اینکه تمامی معترضان را آشوب طلب بدانیم کار صحیحی نیست.

اما چندی پیش نیز علی لاریجانی در همین برنامه به عنوان شخص بی طرف مورد مصاحبه قرار گرفت که عملا بر خلاف قالیباف نتوانست  مسائل شخصی خود با رئیس جمهور را در تحلیل های خود دخیل نکند.

وی برخلاف ادعاهای سالهای گذشته خود، با لحن ماهرانه ای سعی می کرد با ایجاد شبهه به برخی نهادهای نظارتی و اجرایی دخیل در انتخابات، با سیاست یک بام و دو هوا، ژست بی طرفی خود را به نمایش بگذارد.

برخی کارشناسان اینگونه اظهارات دو پهلوی لاریجانی و تیم رسانه ای وی را نه تنها برای روشن شدن ابعاد مختلف قضیه و برطرف کردن ابهامات ایجاد شده در اذهان مردم، مفید ندانستند بلکه آن را در تشدید اعتراضات و آشوبها در کشور سهیم دانستند و علت اینگونه اظهارات را علاوه بر سابقه روابط لاریجانی و احمدی نژاد نوعی آمادگی زودهنگام وی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری دور بعد و به منظور ایجاد پایگاه در میان اصلاح طلبان دانستند.

به هر صورت به نظر می رسد صداقت و تحلیل های کارشناسانه قالیباف که با پرهیز از جانبداری و نقد طرفین دعوا همراه بود علاوه بر روشنگری برای مخاطبان تلویزیون، بار دیگر نشان داد برخی سیاستمداران منافع و مصالح کشور را بر منافع شخصی و حزبی خود ترجیح می دهند.

گفتنی است پیش از این شهردار تهران برای جلوگیری از تفرقه بین اصولگرایان از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری منصرف شده بود.



ارسال شده توسط کرمانشاهی در 88/4/4:: 6:5 عصر
سه شنبه 2 تیر 1388 ساعت21
  
     
جناب آقای مهندس موسوی

سلام علیکم

این روزها شاهد ادعای شما مبنی بر "تقلب گسترده" در انتخابات، و درخواستتان برای ابطال انتخابات هستیم. شاهد هماهنگی تظاهرات و راهپیمایی های غیر قانونی توسط شما هستیم، که تبعات اسف باری برای ملت ایران داشته است. تظاهراتی که مجال فعالیت گسترده به اغتشاش گران و تروریستها داده، و تا به حال جان 10 تن از هموطنانمان را گرفته، و خسارات گسترده به اموال خصوصی و عمومی متحمل کرده است. شما هم با شانه خالی کردن از مسئولیت این مصائب که متوجه شخص شماست، آن را بی دلیل و مدرک به "لباس شخصی های" بسیج و نیروی انتظامی نسبت می دهید، در حالی که حتی برخی رسانه های غربی اذعان دارند که این روزها سازمان جاسوسی سیا در ایران بسیار فعال است.

در نامه شما به شورای نگهبان و اظهارات آقای محتشمی پور (رئیس کمیته صیانت از آرای ستاد حضرتعالی) حتی یک ادله قوی و مستدل یافت نمی شود که ضمیمه درخواست شما برای ابطال انتخابات شود، و عجیب است که با کلّی گویی و سخنان مبهم و یا بی ربط به نتیجه رسیده اید که "تقلب گسترده" صورت گرفته است.

ستاد جنابعالی در 40676 صندوق، یعنی %89 صندوق های اخذ رأی کشور ناظر رسمی داشته است. ناظرانی که بر سیر رأی گیری نظارت داشته، و در شمارش آرای شعب تحت نظرشان مشارکت داشته اند. حال شما چه ادعایی برای تقلب در انتخابات دارید، و چه استدلال و مدرکی برای این ادعا؟ اظهارت رئیس جمهور منتخب در مناظره ها، تأخیر در رساندن تعرفه به شعب مختلف، میزان وقت صحبت نامزدها در سیما، اختلاف نظر در زمان رأی گیری،... چه ربطی به ادعای "تقلب گسترده" دارد؟

آقای محتشمی پور ادعا دارند که ناظرین شما در زمان بازرسی و پلمپ صندوق های اخذ رأی حضور نداشته اند. وزارت کشور این ادعا را مبهم خوانده، و درخواست کرده که شماره شعبی که این اتفاق در آنها افتاده را به آنها بدهید تا بررسی کرده و به شما پاسخ دهند. یا اینکه ادعا دارند که ما در زمان تجمیع آرا نبودیم. این ادعا نیز مردود است، زیرا اعضاء میز احزاب که بالغ بر 40 نفر بودند، توسط دوربین مدار بسته ناظر تمامی فعالیت های ستاد انتخابات و مستقر در وزارت کشور بوده اند. آمار همه شهرها و صندوق ها نیز موجود است، و خود می توانید آن را "تجمیع" کنید! حدّ اقل آن است که آمار 89% صندوق های کل کشور را قبول دارید (زیرا خود بر آنها ناظر بوده و در شمارش آن آراء سهیم بوده اید)، لذا می توانید به تجمیع آرای این 89% بپردازید و نتیجه را با نتایج 100% آراء مقایسه فرمائید! بر 11% از صندوق هایی که (اختیاری) نظارت نداشته اید هم حق مطرح کردن شائبه تقلب را ندارید، مگر در صورت یقین و با ارائه سند و مدرک. در مورد صندوق های سیار در نامه خود آورده اید که "صندوق های سیار به طور غیر مترقبه ای به نحو چشمگیری افزایش یافت". تعداد صندوق های سیار در انتخابات دوره نهم 14102 از جمع کل 41072 بوده است، و تعداد آن در انتخابات دوره دهم 14258 از جمع کل 45713 می باشد. در این دوره شاهد کاهش تعداد صندوق های سیار از %34 به %31 می باشیم!

رهبر انقلاب از شورای نگهبان خواسته اند که به شکایات شما رسیدگی کامل شود، و هر صندوقی که جای ابهام در آن دارید با حضور نمایندگان شما بازشماری شود. حتی این امکان به شما داده شده تا بررسی صندوق های مورد نظرتان به صورت تصادفی انجام شود. وزارت کشور نیز برای اولین بار در تاریخ انتخابات در ایران آرای همه صندوق ها و حوزه ها را منتشر کرده است، و درخواست کرده که شکایات خود را همراه با شماره صندوق و نام حوزه بیان فرمائید. با این همه اعلام همکاری قانون برای رفع شبهات شما، جای سؤال است که چرا تظاهرات غیر قانونی را به مجرای قانونی ترجیح داده، و بی دلیل و مصداق فقط خواستار ابطال انتخابات هستید؟

آیا می دانید تا چه اندازه وجهه ایران اسلامی که در دنیا نماد آزادگی و استقلال است را مخدوش کرده اید؟ تا چه اندازه آبروی این ملت را در مجامع بین المللی برده اید؟ تا چه اندازه طرفداران ایران اسلامی را در اقسا نقاط جهان به شک و تردید درباره باورها و عقایدشان انداخته اید؟

شاهد تکرار تاریخ هستیم. در تاریخ بجای مانده که در چه زمان حسّاسی از سمت نخست وزیری استعفا دادید و امام راحل (ره) چه برخورد عتاب آمیزی با شما داشتند. همان استعفایی که مقارن بود با روزی که نمایندگان ملّت ایران در محل سازمان ملل در نیویورک به مذاکره قطعنامه آتش بس 598 می پرداختند و بعدها از آقای دکتر ولایتی نقل شد که چقدر این استعفا آثار مخرب و ذلّت باری در سیر آن مذاکرات داشت و تا چه اندازه نتیجه مذاکرات را تحت الشعاع قرار داد! همان حرکت نسنجیده 20 سال پیش که به ملّت ایران لطمه وارد کرد را اینک مشاهده می کنیم. وقتی که حتی یک دلیل منطقی و مستدل برای "تقلب گسترده" که ادعای آن را دارید ارائه نکردید و یک هفته این بندگان خدا را فقط با توسل به احساسات به خیابان ها کشیده اید. آیا بهتر آن نبود که اول از مجاری قانونی اعتراض خود را پیش ببرید، و بعد به فکر این کارها باشید؟ اگر قانون (که شورای نگهبان را موظف به رسیدگی به شکایات انتخاباتی کرده) را قبول ندارید، پس چرا برای انتخابات ثبت نام کردید؟

نامه دوم شما به شورای نگهبان حاوی یک سری اتهامات بی مصداق فاقد وزن حقوقی، و کلی گویی های قبلی شما می باشد. انتظار می رفت که این بار اعتراضات و شکایات مصداقی خود را به انتشار برسانید و در جلسه روز شنبه با شورای نگهبان حضور یابید. ما هنوز از ادراک استدلال شما برای ابطال انتخابات عاجزیم، زیرا ادله مصداقی و مدرک و سندی برای ادعای خود هنوز ارایه نداده اید. بسیاری از هواداران شما نیز که در هفته اخیر تنها به دلیل اعتماد به شما به خیابانها آمده بودند، الان بر احساسات خود غلبه کرده و به دنبال منطق و دلایل اعتراض شما می باشند.

شما را به عقلانیت و منطق دعوت می کنم. یک هفته زمان کمی نیست تا بر احساسات خود غلبه کنید. همه نامزدها تا حدودی دچار توهم پیروزی قبل از رأی گیری بودند. توهمی که اطرافیان با قرار دادن شما در یک حباب پرورش داده بودند. توهمی که به آقای رضایی می گفت حدّ اقل 3.5-7 میلیون رأی دارد! به آقای کروبی می گفت حدّ اقل 9 میلیون رأی دارد! همان توهمی که ستاد شما را بر آن داشت تا در سایت قلم نیوز بعد از ظهر روز رأی گیری اعلام کند "رأی آقای موسوی از مرز 30 میلیون گذشت"! همان توهمی که شما را بر آن داشت تا جمعه شب در اوایل شمارش آراء، کنفرانس مطبوعاتی داخلی و خارجی هماهنگ کنید و خود را پیروز انتخابات اعلام کرده، قرار جشن پیروزی را با ملت ایران بگذارید! همان توهمی که موجب شد در طی مصاحبه خانم رهنورد با بی بی سی اعلام کنند که مگر می شود آذری ها به آقای موسوی رأی ندهند؟! و یا لُر ها به داماد لرستان رأی ندهند؟! این توهم آن قدر ایشان را تحت تأثیر قرار داده بود که عقل و شعور مردم را در نظر نگرفته، و انتظار داشتند تنها معیار رأی مردم قوم گرایی باشد! بهتر بود که این حباب با اعلام نتیجه رأی گیری شکسته شود و به دنیای واقعی چشم خود را باز کنید. متأسفانه اطرافیان شما را در آن حباب نگاه داشته، و مانع از شکسته شدن آن شدند، که نتیجه اش فعالیت ها و رفتارهای حساب نشده اخیر شما بوده است. اینجانب فعلا مشغول کسب تجربه در حوزه سلامت روان می باشم و با این مفاهیم کاملا ملموس و آشنا هستم و مصادیق بارزش را هم اکنون مشاهده می کنم.

شما را دعوت می نمایم به شکستن این حباب و پا نهادن به دنیای واقعی. دنیایی که در آن انتخابات تمام شده، شما هم دستاورد بزرگی داشتید و بیش از 13 میلیون رأی آوردید، ولی برنده آن رقابت نشدید. الان وقت آن است که دلایل شکست خود در انتخابات را بررسی کنید. وقت آن است که مردم را به اتحاد و همبستگی ترغیب کنید و خود نیز اعلام آمادگی جهت خدمت به نظام و پیشرفت کشور در غالب همکاری با دولت منتخب مردم نمایید. وقت آن است که به رأی مردم احترام گذاشته و مردم سالاری دینی را پاس بدارید.

والسّلام علیکم و رحمت الله و برکاته

علی نقیّه

دبیر سابق انجمن های اسلامی دانشجویان انگلستان



   1   2      >