سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادان از آنچه همدم حکیم است، می گریزد . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط کرمانشاهی در 88/4/4:: 11:58 عصر
 
به گزارش رجانیوز در اولین بیانیه این جنبش که امروز صادر شده، آمده است: "ما نگران رأی و نظر مستضعفین، صاحبان اصلی انقلاب، و مردمی هستیم که با عشق و شور تعالی نظام اسلامی و مبارزه با مفسدین و دخالت های دولت های خارجی و انگلیس و آمریکا پای صندوق های رأی آمده اند و هیچ تریبونی برای دفاع از خویش ندارند و رسانه های خارجی و رادیو فردا و بی بی سی از آنان حمایت نمی کند."

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری با حضور و مشارکت گسترده و بی سابقه ی 85 درصدی مردم تبدیل به یک حماسه ملی گردید و بار دیگر مردمی بودن نظام اسلامی و عمق ارتباط و علاقه مردم به نظام اسلامی را به نمایش گذاشت. مردم از دورافتاده و غریب ترین روستاها تا شهرهای بزرگ پای صندوق های رأی حاضر شدند و یک صدا با نظام اسلامی اعلام هبستگی کردند.

در این بین، عده ای تلاش کردند تا با شبهه افکنی در سلامت انتخابات، طرح بدون ارائه مستندات تقلب گسترده در انتخابات، صدور بیانیه های تحریک آمیز، لشگرکشی های خیابانی و دامن زدن به آشوب، طعم شیرین این پیروزی ملی را به کام ملت تلخ کنند و نتیجه این پیروزی را به کیسه منافع خویش بریزند. به استناد طبقه اجتماعی بالای رأی دهندگان خویش و تمرکز آن ها در تهران، با نمایش نیرو و تبلیغات گسترده رسانه ای، که با همراهی گسترده‌ی رسانه های غربی و برانداز نیز مواجه شده است، منافع گروهی خود را ضمن ادعای قانون گرایی و اخلاق مداری با نافرمانی مدنی و قانون‌گریزی خواست جمعی مردم ایران نمایش دهند و با فشار مدنی و چانه زنی از طریق ارائه بدعت های غیرقانونی خواست گروهی خود را به کرسی بنشانند.

در این میانه اکثریت مردم شهرهای کوچک و روستاها که مهم ترین تأثیرگذاران انتخابات اخیر بوده اند، در روستاهای دورافتاده ای که بعضاً حتی از نعمت رسانه‌ی ملی محروم‌اند، و پابرهنگان و مستضعفانی که بر پادارندگان و اداره کنندگان واقعی انقلاب اسلامی هستند، گمنامان و رنج کشیدگانی که در طول 3 دهه گذشته، سخت‌ترین زحمات را برای حفظ و صیانت از نظام اسلامی به عنوان ثمره مبارزات حق طلبانه، آزادی خواهانه و عدالت‌خواهانه تاریخ، متحمل شده اند، بدون تریبون و رسانه مانده‌اند و لشگرکشی‌های طبقه متوسط جدید و مرفهین، مجالی برای آنان نگذاشته اند.

ما نگران رأی و نظر مستضعفین، صاحبان اصلی انقلاب، و مردمی هستیم که با عشق و شور تعالی نظام اسلامی و مبارزه با مفسدین و دخالت های دولت های خارجی و انگلیس و امریکا پای صندوق های رأی آمده اند و هیچ تریبونی برای دفاع از خویش ندارند و رسانه های خارجی و رادیو فردا و بی بی سی از انان حمایت نمی کند.

ما احساس خطر می کنیم که با ایستادن مقابل قانون و ارائه‌ی بدعت های غیرقانونی، حق محرومان در هیاهوهای سیاسی گم شود و عده ای به سهم خواهی از نظام اسلامی دست بزنند و دیکتاتوری دموکرات ها، جمهوریت نظام اسلامی و مردمی بودن آن را هدف حمله خویش قرار دهد.

لذا جنبش مردمی حراست از آراء مستضعفین، جهت دفاع از رأی مردم و اقشار بدون رسانه جامعه اعلام موجودیت می نماید و بر این اساس:

1- انتظار ما از همه فعالین سیاسی کشور تمکین به رأی ملت و پذیرش قانون و حرکت در چارچوب آن و عدم پی گرفتن روندهای غیرقانونی، که به تعبیر امام به دیکتاتوری می انجامد، عدم پر کردن پازل بیگانه و پایمال کردن حق مستضعفین است.
2- انتظار ما از نهادهای مسئول و در رأس همه شورای نگهبان، حراست از رأی مستضعفین و عدم پذیرش بدعت های غیر قانونی و عقب نشینی مقابل غوغاسالاران و قانون گریزان و کسانی است که حاضر نیستند به رأی مردم، قواعد بازی و قانون احترام بگذارند.

3- انتظار ما از نخبگان جامعه حضور و موضع گیری و مشخص کردن خط و مرزها با قانون شکنان و پرکنندگان پازل بیگانه، همگامان با سیاست های انگلیس و متجاوزین به حقوق مستضعفین و پیوسیتن به این جنبش مردمی است.

4- انتظار ما از رسانه های مستقل و رسانه ملی بازتاب خواست مستضعفین بدون تریبون و رسانه ای است که صاحبان و به وجوداورندگان حماسه ملی 22 خرداد هستند.

5- انتظار ما از دستگاه قضایی و سایر ساز و کارهای حقوقی و امنیتی برخورد با متجاوزین به حقوق مستضعفین و خدشه وارد کنندگان در ساز و کارهای قانونی نظام اسلامی که به پشتوانه خون و جان و مال همین مستعفین بناگشته است می باشد.

6- درخواست ما از اقشار مختلف مردم به عنوان خلق کنندگان حماسه 22 خرداد، اتحاد و پیوستن با هم در مقابل آشوب طلبان و بیگانگان نظیر انگلیس و جهت تحقق عدالت و مبارزه با مفسدین و دفاع از حقوق مستضعفین است.
جنبش حراست از آرای مستعفین، مطالبات به حق مستضعفین را پی خواهد گرفت و نخواهد گذاشت رأی آن‌ها فدای پروپاگاند طاغوت های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اتحاد نامشروع مافیای قدرت و ثروت و اطلاع رسانی شود.

مواضع رسمی این جنبش دانشجویی- مردمی از طریق بیانیه های رسمی آن و پایگاه اطلاع رسانی http://mostazafin.org و http://teribon.ir صورت می پذیرد. و این جنبش پذیرای تشکل ها و نخبگان و مردم برای حراست از ارای مستعفین خواهد بود.

کلمات کلیدی :